Thursday, September 15, 2011


Saya suka orang yang membaca buku. (bukan muka buku)

Saya suka orang yang suka berfikir melalui apa yang dibaca.

Saya suka orang yang suka menganalisis sesuatu isu.

Saya suka orang yang bijak menapis sesuatu lontaran perkara.

Saya suka orang yang mencari panduan dengan Al-Quran dan sunnah, bukan manusia.

Saya suka orang yang pemaaf.

Saya suka orang yang positif dan mempositifkan orang lain.

Saya suka orang yang melihat sesuatu secara jernih.

Saya suka orang yang tersenyum dalam kepahitan.

Saya suka orang yang sabar.

Saya suka orang yang mahu berusaha.

Saya suka orang yang yakin dengan Allah, bukan manusia.

Tapi saya? Adakah saya mampu menjadi itu semua?



p/s-Alhamdulillah, internet dah dipasang. Selamat belajar dan terus belajar! =)




:: rabiatul adawiyah's :: . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates