Tuesday, April 27, 2010

Al-Fatihah...

Salam Alaik!

Sekitar Kursus Pengurusan Jenazah 2010..24/4/2010

[Galeri Gambar]


Al-Fatihah kepada beliau..sukarelawan sebagai model solat jenazah, saudara Zairi
peserta bergambar kenang-kenangan


peserta muslimat..=)
jangan sampai putus pulak kain tu! he he he
Ustaz Idris memberikan penerangan kepada para peserta
tenang sebelum disemadikan...
a: aku rasa dah ok la saiz ni..
b: betul ke, aku rasa macam kena panjang kat bahagian atas ah sikit agi..
c:aah la,betul3x..

"meh2 cepat...laa, lewat dah ni. tak elok kebumi jenazah lambat"
~ustaz, nak wat baju raya sekali boleh?
~kamu duk diam2, susah nak ukur ni..takpe, kejap lagi kamu dapat baju baru kamu.


"macam ni ye anak-anak..."

"oh, begituuuuuuu....."
barang-barang persiapan untuk digunakan sewaktu demonstrasi pengurusan jenazah





sesi taklimat ringkas sebelum demonstrasi...

Sekian dulu, sebarang pertanyaan, boleh tinggalkan mesej anda. Syukran jaziilan.

p/s-sepatutnya post kali ni ada diselitkan cara-cara memandi, mengkafankan jenazah, tapi tak dapat disertakan lagi buat masa ni, atas kekangan tertentu. Mungkin di masa akan datang. Akhir kata, salam mujahadah di musim peperiksaan ini.. wassalam.

4 comments:

  1. hehehe bestnyer

    gapo nyo saya ambo dok tahu?
    tak ajak huuhu


    i miss us, dear:)

    ReplyDelete
  2. haha..ika, kecek klate tok jadi mano~~

    publisiti ado..dale fb and around akasia/cemara itself..

    ye..saya pun rindu kamu..:)

    ReplyDelete
  3. haha i tgh rajin2 blaja sume bahasa
    katanya 1 m'sia kan hehe

    after finals jum kuar make sesame deh?

    ReplyDelete
  4. nnt lepas ni blaja bhs ape pulak?;)

    aa..jum. you jd tukang set time n venue~

    ReplyDelete