Saturday, April 10, 2010

Mujahid

Salam Alayk..

Alhamdulillah 'ala kulli hal...hanya itu yang mampu ku ucapkan.
Meniti minggu-minggu terakhir semester ini..banyak yang ku alami, banyak yang ku tempuhi, namun tak sempat untuk dicoretkan di sini untuk tatapan dan pengetahuan insan tersayang..(chewah)..

Angah, minta maaf sem ni bukan macam sem lepas..saban minggu dapat ziarah angah dan buat mahallah angah macam mahallah kakteh, dan sleepover tanpa disedari pak/mak guard di sana..(pak guard takkan baca belog kakteh kan?)..

~~~

Setiap kali, aku terfikirkan sesuatu yang aku alami, dan bertanya "akukah itu?". memang berbeza. Kalau dulu, tak pergi kelas cuma sekali dalam satu semester, aku dah frust yang amat. Tapi sekarang, kalau satu minggu, pergi satu kelas, ibarat sesuatu yang patut aku syukuri. 'Ala kulli hal, ada sebab kenapa perkara itu berlaku. (dan aku malas nak cerita di sini)..

Hm..minggu ini, ada beberapa kerja yang perlu aku selesaikan. Alhamdulillah, minggu lepas selesai sudah Voice of Student Leaders, Ihtifal Sinar Islam Sejagat, dan Dinner DL. Minggu ini aku diamanahkan untuk menjadi AJK bagi program MPP yang akan tiba. Terasa semester ini hidupku penuh dengan program.(-.-")

Dan Maryam tanya, kenapa masuk sume benda ni? (mungkin agak frust sebab tak dapat jumpa kakak dia sepanjang semester ini). Hmmmmm....

2 comments

urm.

"every cloud has its silver lining"

REPLY

wah missyonne..
teringat pepatah tu selalu jumpa zaman muda-muda sekolah menengah dulu...;P
thanks yonne for reminding me...you light up my life!:)

p/s-"berakit-rakit ke hulu, berenang-renang ke tepian..."

REPLY

:: rabiatul adawiyah's :: . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates